Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Η απάντηση του Πάμπλο Γκαρσία

Απολαυστικός ήταν και πάλι ο Πάμπλο Γκαρσία σε δηλώσεις που έκανε χθες το απόγευμα
σε εκδήλωση εταιρείας αθλητικής ένδυσης και υπόδησης σε συνεργασία με εταιρία τηλεπικοινωνίας.Ο Ουρουγουανός μέσος, με αφορμή τα όσα συνέβησαν το περασμένο Σάββατο στο ντέρμπι Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού, έκανε λόγο για ντροπή και ότι δεν θα ήθελε ποτέ να πάρει πρωτάθλημα με χάρες και βοήθειες.Αφοπλιστική ήταν η απάντηση του Πάμπλο Γκαρσία στην ερώτηση τι μπορεί να περιμένει ο ΠΑΟΚ μέχρι το τέλος της αγωνιστικής περιόδου: «Από το πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας δεν μπορούμε να περιμένουμε απολύτως τίποτα. Όλοι είδαμε τι έγινε την περασμένη αγωνιστική, όλοι είδαμε την ντροπή».Και ο Ουρουγουανός μέσος συνέχισε στο ίδιο πνεύμα «Σήμερα (σ. σ. χθες) θα πάω να ξαπλώσω ήρεμος στο σπίτι, έχοντας κάνει προπόνηση στο 100%, όπως κι όλοι οι συμπαίκτες μου. Πάντα λειτουργούμε με αυτόν τον τρόπο. Πάντα παίζουμε με ταπεινότητα και πάντα παίζουμε για τον κόσμο του ΠΑΟΚ. Δεν περιμένουμε χάρες από κανέναν. Προτιμώ να μην κερδίσω ποτέ το πρωτάθλημα αν αυτό θα προϋποθέτει να μας κάνουν χάρες και να μας βοηθήσουν. Για μένα θα είναι προτιμότερο να είμαι τρίτος με τιμιότητα και αξιοπρέπεια, γιατί αυτά ακριβώς είναι τα στοιχεία που μένουν στη ζωή».Όσοι άκουγαν εκείνη τη στιγμή τις δηλώσεις του Γκαρσία, ξέσπασαν σε χειροκροτήματα, ως μια ένδειξη απόλυτης συμφωνίας με τα λεγόμενά του.Για μια ακόμη φορά ο Λατινοαμερικάνος ποδοσφαιριστής αποτέλεσε αντικείμενο λατρείας από δεκάδες φιλάθλους του ΠΑΟΚ, που παραβρέθηκαν στη χθεσινή εκδήλωση. Για την αγάπη που εισπράττει σε κάθε επαφή του με τον κόσμο του Δικέφαλου, ο Γκαρσία σχολίασε: «Αυτό το γεγονός με υποχρεώνει σε κάθε παιχνίδι να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό. Έχω …γεράσει, αλλά προσπαθώ πάντα για το καλύτερο. Άλλες φορές έρχεται το αποτέλεσμα για την ομάδα μου, άλλες φορές όχι. Σε κάθε περίπτωση, όμως, πάντα η φανέλα μου θα είναι ιδρωμένη, κι αυτό είναι το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ».«Ήταν πολύ ωραία η υποδοχή που μου επιφύλαξε ο κόσμος, και ειδικά τα μικρά παιδιά. Μακάρι όλοι να έχουν φύγει χαρούμενοι από αυτή την επαφή μας. Πάντα συνεργάζομαι με την αθλητική εταιρεία PUMA και χαίρομαι που μου δίνεται η ευκαιρία και στην Ελλάδα να φορώ παπούτσια αυτής της εταιρείας», ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του.  
Παρά το γεγονός ότι ο Γκαρσία έκανε την εμφάνισή του στην εκδήλωση σχεδόν μιάμιση ώρα αργότερα από την αρχικά καθορισμένη, γνώρισε την αποθέωση από τον συγκεντρωμένο κόσμο. Και για μισή ώρα και πλέον δεν σταμάτησε να υπογράφει αυτόγραφα και να φωτογραφίζεται με τους φιλάθλους.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου