Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

«Όσο το δυνατόν ψηλότερα με τον Άρη»

Ο Σάκης Τσιώλης μίλησε στο επίσημο ραδιόφωνο του Άρη για την προοπτική που ανοίγει στην καριέρα του η ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας των «κιτρίνων».
Διαβάστε τι λέει για τους στόχους του Άρη, το επερχόμενο ματς με την Κέρκυρα, αλλά και για τον κόσμο της ομαδας.
Ο Καρδιτσιώτης προπονητής αρχικά αναφέρθηκε στον επίσημο ραδιοφωνικό σταθμό σημειώνοντας: «Είναι κάτι που χαρακτηρίζει τις μεγάλες ομάδες και ο Άρης είναι μια μεγάλη ομάδα με τις όποιες ανέσεις χρειάζεται ώστε να ενημερώνει τον φίλαθλο κόσμο της ομάδας». Για την φετινή χρονιά του Ολυμπιακού Βόλου, τη διακοπή της συνεργασίας του αλλά και την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας στον πάγκο του Άρη, είπε: «Για εμένα υπήρξε μια δυσάρεστη εξέλιξη με την προηγούμενη ομάδα μου. Στην αρχή υπήρχε ωραία χημεία, παίχτηκε καλό ποδόσφαιρο κι απολάμβανα κι εγώ την ομάδα και τα αποτελέσματα. Παρά όλα αυτά, η ζωή κύκλους κάνει και κάποιοι παράγοντες αποφασίζουν τις εξελίξεις.
»Ήρθε η ρήξη λόγω καταστάσεων ασυμβίβαστων και για τον χαρακτήρα μου και για την δουλειά μου. Όταν υπάρχει όμως μια ομάδα με την ιστορία και την δυναμική του Άρη, είναι μια πρόκληση για κάθε προπονητή. Η συνάντηση που είχε με τον κ. Αθανασιάδη με βοήθησε στο να φύγουν οι όποιες αμφιβολίες είχα και τελικά είμαι στην ομάδα του Άρη» για να συμπληρώσει ως εξής: «Έχω δει πολλά και παράξενα στον κόσμο του ποδοσφαίρου. Στον  κ.  Αθανασιάδη ήρθα να μεταφέρω την επιθυμία μου να αναλάβω τον Άρη από το καλοκαίρι. Ο τρόπος που μου ζήτησε να αναλάβω τον Άρη και οι λόγοι που μου εξήγησε γιατί θα έπρεπε να έρθω στην ομάδα με κέρδισαν».

Αναφορικά με τον στόχο της ομάδας ο κ. Τσιώλης επεσήμανε: «Ρεαλιστικά η είσοδος στα playoffs δεν εξαρτάται αποκλειστικά από τον Άρη, αλλά και από τα αποτελέσματα των υπόλοιπων ομάδων. Ο Άρης θα είναι πάντα από τις κορυφαίες ομάδες και αυτό είναι το ζητούμενο. Εμείς θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια και θα προσπαθούμε. Ο Άρης έχει πρόβλημα με την ταυτότητά του στον αγωνιστικό χώρο. Μακάρι να μπορέσουμε να πάμε όσο ψηλότερα μπορούμε τον Άρη. θα πρέπει όλοι μας να προσπαθήσουμε. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι εκεί που βρίσκεται σήμερα βαθμολογικά».

Για την εικόνα που έχει αποκομίσει από τα αποδυτήρια της ομάδας, ο 51χρονος τεχνικός σχολίασε: «Το πρώτο που πρέπει να αντιμετωπίσουμε είναι η ψυχολογική κατάσταση των αθλητών. Στην χθεσινή προπόνηση διαπίστωσα μια κατήφεια, μια στενοχώρια και ψυχολογική πίεση στους ποδοσφαιριστές. Σήμερα έγινε μια ευχάριστη προπόνηση , γιατί όλοι ήταν πιο συγκεντρωμένοι σε αυτά που κάναμε και νιώθω καλύτερα σε σχέση με την χθεσινή επαφή που είχα μαζί τους».

Όσον αφορά στο δύσκολο αγωνιστικό πρόγραμμα που είχε να αντιμετωπίσει ο Άρης σε Ευρώπη και Ελλάδα, ο κ. Τσιώλης τόνισε: «Το θέμα σε αυτήν την υπόθεση έχει να κάνει με την αποκατάσταση και την προετοιμασία των παιχνιδιών. Η προετοιμασία και η  αποκατάσταση πρέπει να είναι τέτοια ώστε να βοηθά γρήγορα τους ποδοσφαιριστές να επανέρχονται. Την Τρίτη ή την Τετάρτη  θα κάνουμε κάποιες αιματολογικές εξετάσεις ώστε να  δούμε την οργανική κούραση των παικτών μας. Μακάρι να υπήρχε αυτήν την εβδομάδα διακοπή, θα μας βοηθούσε. Πρέπει να  δούμε και το πρόγραμμα της προπόνησης με βασικό ζητούμενο να καταλάβουμε αν τελικά η κούραση είναι οργανική ή ψυχολογική. Αν για παράδειγμα μέχρι σήμερα ο Άρης είχε σύστημα το 4-4-2 και αν στο σύστημα αυτό υπάρχουν δυο παίκτες “σκασμένοι” θα ήταν ανώφελο να το συνεχίσουμε . Αυτό που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε είναι συστηματικά και τακτικά. Θα πρέπει να γίνουν οι αιματολογικές καταστάσεις ώστε να έχουμε έναν μπούσουλα μπροστά μας».

Για την αναμέτρηση Κέρκυρα-ΑΡΗΣ, ο ίδιος υπογράμμισε: «Θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι, ο Άρης όμως έχει βαριά φανέλα και ετοιμάζουμε την ομάδα για αυτό. Θα είμαστε όσο μπορούμε έτοιμοι να διεκδικήσουμε τη νίκη. Το πρόβλημα μας αυτή τη στιγμή είναι ο Σάκης Πρίττας που δεν έχει ξεπεράσει τα προβλήματα του και από ΄κει και πέρα ο Μπομπαντίγια που αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα με την ποδοκνημική του και θα είναι ίσως δύσκολο να ακολουθήσει την αποστολή».

Για τον κόσμο του Άρη ο Σάκης Τσιώλης υπογράμμισε: «Έλεγα στους συνεργάτες μου , ότι είναι ευλογία θεού αυτός ο κόσμος. Με την υποστήριξή του πρέπει να κάνουμε ό,τι καλύτερο στις τελευταίες αγωνιστικές και μετά το καλοκαίρι να φτιάξουμε μια ομάδα που να είναι αντάξια της δυναμικής του Άρη. Αξίζει κάθε προσπάθεια  αυτός ο κόσμος και όσο περνά από το χέρι μου και των συνεργατών μου θα κάνουμε τα αδύνατα δυνατά. Δηλώνω οπαδός του Μπόμπι Ρόμπσον ο οποίος είχε πει το εξής “το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε σαν προπονητές είναι να ταυτιζόμαστε πλήρως με την κουλτούρα μιας ομάδας και των οπαδών της” .
»Είμαι σίγουρος πως με την πάροδο του χρόνου θα είναι απολυτά ικανοποιούμενοι όλοι τους» για να ολοκληρώσει λέγοντας: «Μου αρέσει που είμαι στον Άρη.  Δεν έχω κρύψει ποτέ ότι είμαι Λάρισα γιατί μου έδωσε ψωμί και ανδρώθηκα ποδοσφαιρικά σε αυτήν την ομάδα και πάντα θα με ενδιαφέρει η πορεία της αλλά συγκινούμουν ανέκαθεν μπαίνοντας στο γήπεδο Χαριλάου. Ένιωθα ένα περίεργο δέος. Έτσι θέλησα οι δυο πρώτες προπονήσεις να γίνουν στο Βικελίδης και αισθάνομαι υπέροχα για αυτό. Μένει να δικαιώσω τον κόσμο και να χαρούμε την μαγεία του ΑΡΗ. Νομίζω ο χρόνος θα μας δικαιώσει όλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου