Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Ετοιμοπόλεμοι Σηφάκης, Τσέζαρεκ, αισιόδοξος ο Πορτίγια

Σημαντικές επιστροφές για τον Γιάννη Μιχαλήτσο εν όψει του τοπικού ντέρμπι με τον Ηρακλή. «Είμαστε προετοιμασμένοι για τη νίκη», δήλωσε ο Ντανίλο Περέιρα.

Με πρωϊνή προπόνηση συνεχίστηκε σήμερα (03/03) η προετοιμασία του Άρη για τον αγώνα του Σαββάτου με αντίπαλο τον Ηρακλή. Ο Μιχάλης Σηφάκης και ο Ντάνιελ Τσέζαρεκ ενσωματώθηκαν σε κανονικούς ρυθμούς προπόνησης, ενώ ατομικό ακολούθησαν οι Αραβίδης, Τσεζνάουσκις, Αγτζίδης. Ο Ρικάρντο Φατί με δεδομένη και την τιμωρία του προφυλάχθηκε λόγω ενοχλήσεων στους προσαγωγούς. Ο Οριόλ Λοθάνο αποχώρησε με πόνους στο γόνατο ωστόσο δεν εκφράζεται ανησυχία για την κατάστασή του. Την Παρασκευή (3/3) το πρόγραμμα περιλαμβάνει μία πρωινή προπόνηση και στην συνέχεια ο Γιάννης Μιχαλήτσος θα επιλέξει τους ποδοσφαιριστές που θα απαρτίζουν την αποστολή για τον αγώνα.

Εν τω μεταξύ, ο Ντανίλο Πορτίγια μίλησε σήμερα στο επίσημο ραδιόφωνο του Άρη. Αρχικά, ο νεαρός μέσος στάθηκε στις ενοχλήσεις που αισθάνθηκε ο ίδιος μετά από το παιχνίδι στη Λάρισα, τονίζοντας: «Είμαι έτοιμος τώρα. Δεν ήταν κάτι σοβαρό αυτό που είχα, απλά μία μυϊκή ενόχληση, που είχε να κάνει με το ότι είχα καιρό να αγωνιστώ ολόκληρο 90λεπτο. Τώρα, όμως, είμαι καλά» και συνέχισε σχετικά με το γκολ που σημείωσε ο ίδιος στο ΑΕΛ FC ARENA: «Νιώθω πολύ χαρούμενος για το ντεμπούτο και είμαι εξίσου χαρούμενος  για το γκολ μου, αλλά αυτό συνοδεύτηκε με τον έναν βαθμό και όχι με τους τρεις, που θα έπρεπε. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να κοιτάξουμε τα επόμενα παιχνίδια. Η χαρά που ένιωσα ήταν τεράστια στο 1-2. Ένιωσα υπέροχα, αλλά ένα λεπτό πριν να τελειώσει το παιχνίδι, ένιωσα διαλυμένος, πολύ άσχημα, σα να μου έριξαν μια πέτρα στην καρδιά».

Αναφορικά με το αν είναι έτοιμος να προσφέρει στον Άρη στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος και συγκεκριμένα στο επόμενο παιχνίδι με τον Ηρακλή (05/03, 19:30) επεσήμανε: «Είμαι προετοιμασμένος γι’ αυτό, για να προσφέρω στην ομάδα μου. Καταλαβαίνω τις ιδιαιτερότητες ενός τοπικού ντέρμπυ, αλλά τόσο εγώ, όσο και οι υπόλοιποι συμπαίκτες μου  έχουμε προετοιμαστεί για να πάρουμε τη νίκη». Ερωτηθείς αν έχει εξοικειωθεί με την Θεσσαλονίκη και την νέα του ομάδα, ο 19χρονος μέσος είπε χαρακτηριστικά: «Έχω εγκλιματιστεί απόλυτα, νιώθω άνετα στην πόλη και στην ομάδα. Όλοι οι συμπαίκτες μου  με έκαναν να νιώσω οικεία. Όσο για την πόλη, υπάρχουν πάντα άνθρωποι πρόθυμοι να βοηθήσουν και δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα».

Αναφερόμενος στη διαρκή και αδιάλειπτη στήριξη των οπαδών του Άρη, ο Πορτογάλος δήλωσε: «Η αλήθεια είναι ότι οι οπαδοί μας είναι κάτι ανεπανάληπτο. Τη στήριξη που μας παρέχουν αυτοί, δεν την έχω ξαναζήσει. Αν κληθώ να αγωνιστώ, θέλω να είμαι πολύ πιο συγκεντρωμένος, ελπίζοντας ότι οι οπαδοί μας θα συνεχίσουν να κάνουν αυτό που ξέρουν καλά, να στηρίζουν την ομάδα». Τέλος, για το αν σκέφτεται το μέλλον του και την παραμονή του στον Άρη, ο Ντανίλο Περέιρα υπογράμμισε: «Το μέλλον μου δεν το έχω σκεφτεί ακόμη. Ανήκω στην Πάρμα και το μοναδικό πράγμα  που σκέφτομαι είναι ότι ανήκω στον Άρη τώρα και ότι πρέπει να βοηθήσω άμεσα την ομάδα μου, για να πετύχει τους στόχους της».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου